joi, octombrie 01, 2009

Bill Clinton sprijină căsătoriile gay şi adopţiile



Într-un interviu acordat de curând CNN, Bill Clinton şi-a reafirmat convingerea faţă de dreptul persoanelor gay de a se căsători şi de a putea adopta copii. Iată, într-o traducere liberă, spusele fostului preşedinte american:

“Consider că dacă există oameni care doresc să îşi ia un angajament pe viaţă în relaţia pe care o au, ar trebui să aibă dreptul să facă asta. Ceea ce m-a făcut să îmi schimb opinia a fost faptul că mi-am dat seama că am peste 60 de ani şi am crescut într-un timp în care obişnuiam să punem etichete. Am mulţi prieteni gay, mulţi prieteni care trăiesc într-un cuplu gay şi obişnuiam să etichetez. Mi-am dat seama că greşam. Societatea noastră are nevoie de unitate şi de respect faţă de principiile sale. Dacă partenerii gay doresc ca uniunea lor să fie căsătoria şi dacă statele acceptă – unele state fac asta deja – nu cred că noi ceilalţi avem dreptul să ne opunem. Cred că este un lucru bun, nu unul rău.”

Despre dreptul la adopţie pentru cuplurile gay, Bill Clinton spune: “Niciodată nu am susţinut mişcările care aveau loc acum câţiva ani, de a interzice cuplurilor gay să adopte. Pentru că tot ceea ce au nevoie acei copii este un cămin, iar standardul aplicat pentru toate cazurile de adopţie este alegerea celor mai bune condiţii pentru copil. Şi sunt multe cazuri în care cupluri gay pot adopta şi pot oferi un cămin, protecţia şi afecţiunea de care copilul are nevoie.”

Mai jos puteţi urmări interviul acordat de Bill Clinton pentru CNN.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu