luni, aprilie 26, 2010

Colegi de apartament? Gay?!

Am decis sa postez pe acest site in special marturii ale persoanelor LGBT. Dupa ce am pledat o buna bucata de timp in favoarea drepturilor celor cu orientare sexuala diferita fata de cea a majoritatii, am ajuns la concluzia ca ar fi cel mai bine sa incepem sa aratam lucrurile asa cum sunt. Deocamdata, eu unul voi lasa deoparte argumentele. Cu siguranta ceea ce au de spus oamenii, straight sau gay, este mult mai relevant.

Pentru cei care incearca sa inteleaga persoanele LGBT, cred ca aceste dialoguri sunt mult mai interesante decat pledoariile bazate pe argumentatii juridice. Totodata, persoanele LGBT pot reflecta la aceste marturii si, probabil, se vor putea intelege mai bine pe ele insele, isi vor identifica mai clar necesitatile si vor ajunge mai rapid la o rezolvare a diferitelor conflicte interioare sau probleme pe care le au.

De data aceasta am ales sa postez un dialog despre doi colegi de apartament, amandoi gay. Este posibil ca doi barbati homosexuali sa locuiasca sub acelasi acoperis fara sa ajunga vreodata la experiente sexuale?

ATENTIE! Textul contine cuvinte vulgare.

Radu: ce coleg ai acolo?
Andrei: un tip cu care locuiesc, coleg de apartament
Andrei: gay si el
Radu: deci relatie deschisa?:D
Andrei: locuim impreuna
Andrei: nu e nicio relatie intre noi
Radu: si din cand in cand va futeti?:D
Andrei: nu man
Andrei: am zis eu ceva de sex?
Radu: intrebam
Radu: suna bine coleg gay :D
Radu: cati ani are?
Andrei: 25
Radu: wow :X
Radu: activ sau pasiv?
Andrei: mai conteaza?
Andrei: oricum mi-e amic
Andrei: si atat
Andrei: no sex
Andrei: no relationship
Radu: as veni la voi si poate punem de un threesome:p
Andrei: nu facem...
Andrei: fiecare e cu ale lui
Andrei: :)
Radu: am incercat si eu… mi-ar fi placut :p
Andrei: :)
Radu: ati inchiriat un apartament impreuna? :)
Andrei: da
Radu: misto idee!!!
Radu: de obicei astia gay sunt obsedati sa se futa unu pe altul si nu au solidaritatea de-asta intre ei... ori sex, ori nimic e de obicei
Radu: bravo voua!!!
Andrei: suntem prieteni
Andrei: nu incurcam marfa cu ambalajul
Radu: foarte bine, de 2-3 ani de zile de cand am net si vb cu gay, e primul caz de felul asta pe care il aud
Radu: sunteti un exemplu
Andrei: deja de vreo 3 ani locuim
Andrei: si nu am, facut nici o prostie
Andrei: de regula orice tip ma intreaba
Andrei: daca fac sex cu amicu
Andrei: alea, alea…
Radu: eu unul, daca am un amic gay, sunt automat atras sexual de el, si daca am locui impreuna si l-as vedea ca face sex cu altcineva sau ca e indragostit, as fi al dracului de gelos
Radu: nu as rezista sa locuiesc cu el stiind ca e cu altul
Andrei: ti-e amic man
Andrei: nu iubit
Andrei: e diferenta
Andrei: si apoi
Andrei: nu poti sa fii atras de toti gay-ii
Radu: pai nu sunt atras de toti gay-ii, evident, dar eu pana acum nu am reusit sa pastrez legatura cu unul care nu ma atrage astfel incat sa raman cu el numai prieten
Radu: daca nu ma atrag de obicei le dau flit
Andrei: nu simti nevoia sa ai amici cu care sa iesi la o bere?
Andrei: sa iesi sa mananci?
Andrei: sa mergi la film?
Radu: ba simt nevoia
Andrei: fara sa fie sexul implicat
Radu: ba da, simt nevoia
Radu: uite, il am pe unu de la mine din oras
Radu: si mi-a zis sa fim prieteni si atat
Radu: dar e urat ca dracu si prost
Radu: :))
Radu: ce sa fac eu cu un amic ca el?
Andrei: mai, ca e urat nu e problema
Andrei: dar sa fie istet
Andrei: sa fie k-lumea
Radu: nu e, asta-i problema!
Radu: e mai tzaran asa, activ cu destu-n nas :))
Radu: :))
Radu: inteleg ca voi sunteti amandoi pasivi?
Andrei: da
Andrei: pasivi amandoi
Radu: well, asa se explica destul de bine
Andrei: nu neaparat
Andrei: mai sunt pasivi cu care m-am jucat
Andrei: l-am futut cu dildo
Andrei: el pe mine etc
Andrei: ...
Radu: inteleg
Radu: pe el de cat timp spuneai ca il cunosti?
Andrei: de vreo 5
Andrei: dar locuim impreuna de 3 si ceva
Radu: si in timpul asta vreunul dintre voi a avut relatie de lunga durata?
Andrei: amandoi am avut
Andrei: eu 2 relatii
Andrei: si el cred ca tot 2
Andrei: nu stiu chiar exact
Radu: ati adus vreunul dintre voi iubitul sa locuiasca in apartament?
Andrei: de locuit nu
Andrei: dar la fiecare i-a venit iubitul
Andrei: fiecare isi aduce tipii la futut
Andrei: suntem discreti, silentiosi
Andrei: ne respectam
Andrei: nu ne deranjam
Radu: dc nu ati adus sa locuiasca acolo? nu era cazul? stateau cu parintii? sau ati stabilit sa nu aduceti iubiti sa stea permanent?
Andrei: man
Andrei: locuim amandoi
Andrei: atat
Andrei: nu am stabilit ca locuim 5 aici
Radu: pai daca te indragostesti de cineva si iubitul tau ar vrea sa stea cu tine, si nu te-ai putea muta deocamdata, ce ai face?:)
Andrei: da
Andrei: de acord
Andrei: dar nu te muti cu iubitul dupa o luna
Andrei: mutatul presupune trecerea la un alt nivel deja
Radu: inteleg, ai dreptate
Radu: cate camere aveti?:)
Andrei: 2
Radu: nice
Radu: bravo man!
Radu: m-ai captivat cu ceva banal 4 u, dar inedit pentru mine :))

1 comentarii:

Andrei spunea...

:)) interesant :P

Trimiteți un comentariu