miercuri, mai 19, 2010

Violat la 13 ani

O noua marturie dureroasa despre o experienta traumatizanta traita in copilarie. Conversatia este scurta. Fragmentul care mi-a fost aratat pare a nu fi complet, insa dialogul de mai jos este suficient de relevant.

ATENTIE! Textul contine cuvinte vulgare si descrierea unor acte de pedofilie.

Lucian : salut
Cezar : salut
Lucian : cati ani ai?
Cezar : 28 si sunt virgin
Lucian : si esti virgin? :)
Lucian : in ce sens?
Cezar : pai da, pana acum n-am facut nimic cu barbati
Lucian : cu fete?
Cezar : da, dar nu-mi place...
Lucian : ce faci acum?
Cezar : ma pregatesc sa ma travestesc
Lucian : esti travestit? ai fost vreodata la paradele gay ?
Cezar : nu
Lucian : :p
Cezar : :)
Lucian : ti-ai dori sa ai vagin?
Cezar : nu…
Lucian : inteleg, deci iti face placere doar sa te travestesti
Cezar : in toate fanteziile mele sunt o fetita speriata
Cezar : o copila neajutorata si speriata
Lucian : inteleg
Cezar : cred ca o sa imbrac in seara asta costumul de balerina al lui sora-mea
Lucian : lol
Cezar : nu, serios, e o fantezie de-a mea :)
Cezar : in seara asta trebuia sa-l port…
Cezar : vorbisem cu un barbat pe net
Cezar : sa vina sa ma ia cu masina
Lucian : pe bune? daca e pe bune vezi sa nu-i strici costumul fetei…
Cezar : da, e pe bune

Lucian : mai… o sa-i strici costumul...
Cezar : ea nu-l mai poarta de mult :)
Lucian : ok..
Cezar : nimeni nu stie asta, dar pe mine m-a violat fiul cel mare al vecinilor cand aveam 13 ani
Lucian : offf
Lucian : el cati ani avea?
Cezar : vreo 19 - 20
Lucian : vrei sa-mi povestesti?
Lucian : unde s-a intamplat? cand?
Cezar : pai a intrat peste mine cat timp probam o rochita de-a lui sora-mea
Lucian : deci la tine in casa?
Cezar : da, locuiam la casa pe vremea aia
Lucian : si?
Cezar : si eu purtam o rochita alba de vara si dresuri negre si pantofi de lac cu toc inalt
Cezar : si el m-a pandit probabil
Cezar : si a intrat peste mine in timp ce ma admiram in oglinda
Cezar : si nimeni nu a spus nici un cuvant
Cezar : cand s-a deschis usa si l-am vazut acolo am inghetat
Lucian : zi mai departe
Cezar : si a intrat, a incuiat usa, s-a repezit la mine, a ridicat pumnul dar nu m-a lovit, a fost totusi destul...
Cezar : eu, iti dai seama...
Cezar : muream de frica si de rusine
Lucian : ti-a zis ceva?
Cezar : nu, absolut nimic...
Cezar : eu eram paralizat(a)
Cezar : m-a impins in genunchi si si-a desfacut pantalonii
Cezar : pana sa-mi atinga fata cu pula plangeam deja
Lucian : cand a scos-o, avea erectie sau inca nu?
Cezar : da, era tare de tot
Lucian : apoi?
Cezar : apoi mi-a tras capul pe spate si mi-a tras o palma
Cezar : si urmatorul lucru pe care-l stiu e ca era deja in gura mea
Lucian : mai departe?
Cezar : tin perfect minte cum mi-au alunecat pantofii din picioare in timp ce ma tragea de ceafa, tot mai adanc...
Cezar : si dupa ceva vreme, m-a impins brusc pe jos in patru labe
Cezar : mi-a coborat dresul pana la genunchi
Lucian : da
Cezar : pai si ce crezi
Lucian : spune
Cezar : a intrat, incet, incet, in mine…
Lucian : continua
Cezar : am avut senzatia ca mi se despica trupul in doua
Cezar : sau ca trece o locomotiva prin mine
Lucian : nu te opri, povesteste pana la capat, tot ce iti amintesti
Cezar : imi amintesc cum strigam (mai mult de spaima decat de durere) si cum mi-a impins capul in patul care era in fata mea
Cezar : si tin minte cum a ajuns cat de adanc putea si cand a inceput sa traga afara era si mai rau...
Cezar : si din ce in ce mai repede
Cezar : dar nu a durat mult
Cezar : am simtit cum fundul mi se umple de ceva fierbinte si el gemea tare de tot si ma lovea peste fund peste spate si peste cap



Discutia se opreste aici. Daca dialogul ar fi continuat ma gandesc ce ar fi raspuns Cezar la intrebarea: din ce motiv a facut vecinul tau asa ceva? Nebunia de moment a unui tanar agitat din cauza hormonilor sau ura si dorinta de razbunare? Oare victima ar fi stiut sa spuna daca cel care a abuzat-o a mai savarsit asemenea abuzuri si asupra altor persoane? Ce fel a trait acel copil de 13 ani pana familia lui s-a mutat din curtea in care locuia alaturi de violatorul lui? Oare acel tanar de 19 - 20 ani s-a casatorit mai tarziu? Oare acum are proriii lui copii? …

Astept comentariile voastre la aceasta postare.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Parerea mea este ca oricum "victima" avea inca de atunci orientari homosexuale pe care inca nu le constientiza. Se afla inca in faza "de joc" in fata oglinzii. Violul intradevar a survenit in urma unui episod in care violatorul isi surprinde victima travestindu-se, acest lucru alimentandu-i poftele carnale si impingandu-l catre savarsirea violului. Evident ca pentru victima este un episod socant,nu numai din punctul de vedere al penetrarii orale si anale,cat din punctul de vedere al constientizarii bruste si brutale a sexualitatii. Cezar in mod invariabil ar fi inceput viata sexuala cu un barbat,mai devreme sau mai tarziu. Din pacate nu asa cum ar fi trebuit. Cat despre violator,este posibil ca acel episod sa fie singular...sau nu. Poate a violat si fete biologice. Poate acum este bisexual sau poate ca acum este matur si are grija de copiii si sotia lui. Indiferent de evolutia celor doua personaje,un lucru este cert : niciunul dintre cei doi nu va uita vreodata episodul violului.

Marian spunea...

Respect opinia ta, insa mi se pare usor pripita afirmatia "oricum 'victima' avea inca de atunci orientari homosexuale". Un copil care se joaca in fata oglinzii cu fusta surorii, nu dovedeste nicicum prin asta ca mai tarziu va fi gay. De altfel, Cezar spune ca pana azi nu a mai facut nimic cu barbati si ca are doar anumite fantezii, ca ar fi "o fetita speriata". El reia mental experienta violului. Desi acum are experiente sexuale cu fete de varsta lui, spune ca nu e pe deplin implinit. Daca nu ar fi trecut prin acea trauma, n-ar fi fost acum mai implinit avand o viata de heterosexual?

Anonim spunea...

Un jeg uman violatorul! Cum a scapat nepedepsit? Faptul ca avea sau nu hormoni incinsi nu-i conferea dreptul de a viola un copil ce se admira in haine de dama. Teoria cu "victima" care provoaca e prea usor invocata. Inainte de toate trebuie sa ai in vedere si aspectul de "normalitate". Nu cred ca e normal sa iei cu jeapca inocenta unui copil, e identic acest fapt cu o crima...Imi pare rau pentru tine, Cezar. Poate ca violatorul ar fi trebuit castrat chimic...

Trimiteți un comentariu